miercuri, 25 ianuarie 2012

De ce eu?!

Stau uneori si ma gandesc...la ce? O intrebare ce mereu imi vine in minte...De ce eu? Si oricat as incerca, nu gasesc raspunsul, pentru ca nu este unul...sau este?
Poate asa a vrut Dumnezeu, poate asa a vrut soarta, poate nu a fost un motiv...Nimic din ceea ce spun nu ma multumeste, totul pare absurd, raspunsul nu este la oricine, este la mine...dar nu l'am descoperit inca.
De ce? Cred ca este cea mai des intalnita intrebare...si totusi nu o poti evita! Nu de mult imi tot bantuie gandurile. De ce nu sunt la fel ca toti ceilalti?...Pentru ca nu vreau asta! De ce ceilalti cred ca pot fi doborata? Ca este de ajuns sa sufli si am zburat? Ca o privire indiferenta ma poate tranti la pamant?
Trec mai departe fara niciun regret. Nu ma intreb "De ce eu?", acum este doar o alta etapa a vietii mele si pot spune ca am vazut moartea cu ochii. De ce?...Mereu ma intreb, de ce eu? De ce noi? Fiecare dintre noi are un destin, dar omul are o contributie foarte mare in schimbarea acestuia, dintr'un moment in altu destinul se schimba fara sa realizam asta.
Si inapoi...De ce eu? De ce nu altcineva? De ce sunt aici? De ce nu acolo? O multime de intrebari fara raspuns...nu, nu fara raspuns...fara incercarea de a raspunde, fara...fara...poate fara logica.
Dar cine sunt eu?...nu stiu, o contradictie de termeni, o iluzie optica...sau doar...un gand al Creatorului. Pot sa castig atata timp cat exist. Incerc sa ma optimizez cat pot de mult, am ambitie...dar voi reusi vreodata sa descopar ceea ce caut in aceasta lume?

Un comentariu: